SERVIS A REKLAMÁCIE

Na všetky nami realizované montáže zaisťujeme záručný a pozáručný servis, prípadne servis na základe servisnej zmluvy Ak máte problém alebo závadu na zariadení, prosím kontaktujte nás na nižšie uvedených telefónnych čislach, prípadne e-mailovou formou. Následne vás bude kontaktovať náš servisný technik. Servis poskytujeme na všetky nami dodávané produkty.

Servisné požiadavky zasielajte na:

OBRÁŤTE SA NA NÁS

Chcem sa poradiť

Ako prebieha servisná požiadavka?

  1. ODOSLANIE POŽIADAVKY

    • Po odoslaní na servisnú emailovú adresu alebo prijatie požiadavky na servisný infolinke nasleduje upresnenie požiadavke zo strany servisného oddelenia robiť max. 48 hodín v pracovnom dni a navrh ďalšieho postupu vrátane termínu a ceny.
  2. ZISTENIEA ZÁVADY BEZ ĎALŠIE OPRAVY

    • Poplatok 1 000 CZK
    • V cene zahrnutá doprava, práce na ceste aj práce na mieste.
  3. ZISTENIA A ODSTRÁNENIE ZÁVADY DO 60 MINÚT

    • Poplatok 1 000 CZK
    • V cene zahrnutá doprava, práce na ceste aj práce na mieste robiť 60 minút
    • V cene nie je zahrnutý materiál
  4. ZISTENIE A ODSTRÁNENIE ZÁVADY NAD 60 MINÚT

    • Poplatok 10 CZK / km na miesto montáže (počítané z Veselí n. Moravou, Ostrožská 220)
    • Práca technika na mieste 500 CZK za každú začatú hodinu
    • V cene zahrnutá doprava, práce na ceste aj práce na mieste robiť 60 minút
    • V ceně nie je zahrnut materiál

S výberom Vám ochotne poradíme

Zákaznícke centrum

Neváhajte sa nás na čokoľvek opýtať, popr. nám zanechajte kontakt a my sa Vám ozveme.


Infolinka

0800 150 180

E-mail

dopyt@sunsystem.sk
Nájsť predajné miesto

Nezáväzný dopyt / dotaz

Tu pretiahnite súbory alebo fotografie

    Vybrať súbory ...