Záhradný nábytok EGOE

Spríjemniť si život vonku?

EGOÉ sleduje prácu ostatných, vníma priestor, Vaše potreby a pritom myslí na ľudí, ktorým má terasový nábytok slúžiť. V súčasnosti už značka EGOÉ vytvára vlastnú nábytkovú radu a sedenie na terasu, ktorú si navrhuje nielen sama, ale oslovuje k externej spolupráci aj významných českých dizajnérov.

Vzniká tak zaujímavé portfólio produktov pre rôzne skupiny a potreby zákazníkov nie len pre ich domov, ale aj pre verejný priestor. Spríjemniť ľudom život kvalitným nábytkom na terasu je teraz pre značku EGOÉ dlhodobou témou, ktorú sa snaží naplniť smelými nápadmi, originalitou a funkčným dizajnom tiež preto, že sama sa cíti vonku najviac doma. 

Nezáväzný dopyt

Výhody nábytku EGOE

  • Kolekcia AXIS, by mohla niesť názov dostupná klasika. Svojím spôsobom je jednoduchá, ale dobre sa pozrite . Aj do týchto zdanlivo obyčajných kusov, sú vložené detaily, ktoré Vás zaujmú.
  • Kolekcia BISTROT sa hodí ako na terasu, tak i do záhrady. Použijete ju pokojne do verejných priestorov, kde je vyžadovaná odolnosť a štýl. Každý kus je vyrobený z mimoriadne odolných materiálov, pritom je ľahký a mobilný.
  • Kolekcia CORA je výsledkom pragmatického prístupu k ergonómii a účelnosti v kombinácii s nadčasovým dizajnom. Nikdy neviete, kde budete o rok, ale práve táto kolekcia tam zapadne, ako keby tam patrila odjakživa.
  • Kolekcia LAUREDE, vďaka svojím veľkorysým rozmerom výborne poslúži všetkým, ktorí majú dosť priestoru si nábytok naozaj užiť. Sú navrhnuté pre záhradu v ktorej sú umiestené výrazné kusy nábytku skoro ako samostatné objekty.
  • Kolekcia MÁJ s poetickým názvom, vznikla ako svojský protipól súčasného dizajnového minimalizmu. Organické línie kovu v symbióze s florálními motívmi vrývajú do nábytku doslova romantickú dušu, a vy máte pocit, akoby ožíval.
  • Kolekcia SENA je precízne stolárske dielo v tom lepšom slova zmysle. U týchto drevených stolov si nájde miesto celá rodina, ale radi k nim posadíte aj vzácnu návštevu.

Ako prebieha zaslanie dopytu?

  1. Oboznámenie

    Kontaktovanie zákazníka s potvrdením obdržania dopytu. Poskytnutie prípadného upresnenia k poptávanému produktu.

  2. Ponuka

    Podľa spresneniach informácií zašleme vypracovanú ponuku.

  3. Odsúhlasenie

    Kontaktovanie zákazníka za účelom zistenia, či k nej dostal kalkuláciu.

  4. Zameranie

    V prípade záujmu - domluva s nasim technikom/ obchodným manažérom ohľadom osobného stretnutia s cieľom finálneho zameranie.

  5. Plánovanie

    Po prijatej objednávke dohodneme termín dodanie montáže.

S výberom Vám ochotne poradíme

ZÁKAZNÍCKE CENTRUM

Neváhajte sa nás na čokoľvek opýtať, popr. nám zanechajte kontakt a my sa Vám ozveme.

Infolinka

0800 150 180

E-mail

dopyt@sunsystem.sk
NÁJSŤ PREDAJNÉ MIESTO

NEZÁVÄZNÝ DOPYT / DOTAZ