Kontakt
HĽADÁTE KONKRÉTNÉHO ZAMESTNANCA
nájsť predajné miesto
NEZÁVÄZNÝ DOPYT
Najčastejšie otázky
Dopyt
Ako dlho trvá spracovanie ponuky od zaslania dopytu?
Spracovanie cenovej ponuky sa môže v závislosti od sezóny a množstva dopytov líšiť, ale všeobecne sa snažíme zaslať ponuku do 3 pracovných dní.
Na koho sa obrátiť, keď potrebujem poradiť ohľadom produktov a dopytu?
Kontaktujte nás buď prostredníctvom emailu dopyt@sunsystem.sk, alebo na telefóne +421 34 664 7373, kde vám radi poradíme. Prípadne môžete navštíviť niektorý z našich showroomov, ktorých adresy nájdete v kontaktoch.
Aký je postup od dopytu cez objednávku po montáž?
Pred objednaním vás musí navštíviť náš obchodno-technický manažér, ktorý príde so vzorkami a všetko si starostlivo zameria. Preberie s vami všetky detaily, otázky a celú zákazku už spolu dotiahnete do úspešného konca. Akonáhle tovar dorazí na náš sklad, tak vás kontaktuje kolegyňa a spolu si dohovoríte vhodný termín montáže.
Na koho sa obrátiť, ak som nedostal cenovú ponuku?
Mohlo sa stať, že vplyvom množstva dopytov môže nejaká zapadnúť do spamu alebo sa nám nenačítať do systému. Obráťte sa prosím na infolinku 0800 150 180.
Kde nájdem ceny vašich pergol?
Ku každému dopytu od zákazníka vytvárame cenovú ponuku s presnou špecifikáciou pergoly, rozsahom dodávky a celkovou cenou. Pokiaľ chcete poznať orientačnú cenu vybranej pergoly, nájdete ju v spodnej časti webovej stránky pri každom produkte.
Kam môžem zaslať dopyt?
Dopyt môžete zaslať na email dopyt@sunsystem.sk alebo vyplniť náš formulár na webe.
Aké informácie potrebujete na spracovanie cenovej ponuky?
Najlepšie nám zašlite orientačné rozmery, fotografiu a popis vašej predstavy alebo špecifikáciu. Pokiaľ potrebujete poradiť, tak nám zavolajte na infolinku 0800 150 180.
Na koho sa obrátiť, keď potrebujem poradiť ohľadom produktov a dopytu?
Môžete nás kontaktovať na infolinke dopyt@sunsystem.sk alebo poslať email na dopyt@sunsystem.sk.
Jazdíte na nezáväzné konzultácie?
V prvom rade spracujeme zákazníkovi predbežnú cenovú ponuku, aby mal predstavu o cene. Po odsúhlasení ponuky jazdí k zákazníkom obchodný zástupca na zameranie.
Je zameranie spoplatnené?
Zameranie, doprava a konzultácie obchodného zástupcu sú spoplatnené čiastkou 20 euro.
Viete dodať na kľúč kompletne celý plot?
Bohužiaľ betónové ploty a murárske práce nerobíme, iba hliníkové výplne.
Dokážete vyrobiť pergolu atypických tvarov?
Pergoly dodávame na mieru, avšak je to vždy štvorec alebo obdĺžnik.
Sú všetky výrobky vyrábané iba na zákazku, alebo sú niektoré položky skladom?
Všetky zákazky sú vyrábané na mieru. Avšak pri obmieňaní pergol v showroomoch máme niektoré skladom a prezrieť si ich môžete v sekcii https://www.sunsystem.sk/novinky/velky-vypredaj-skladovych-pergol-a-markiz-1/.
Objednávka
Mám u vás objednávku a čakám na dodanie. Kedy bude termín inštalácie?
Termín dokončenia objednávky je uvedený v zmluve o dielo. V prípade, že máte akúkoľvek otázku, tak sa prosím obráťte na obchodného manažéra, s ktorým ste celú objednávku riešili.
Chcem pergolu na kľúč, robíte aj stavebné úpravy?
Pergolu vám vieme dodať na kľúč, ale robíme len betónové pätky vrátane rozobratia podlahy.
Ako dlho trvá výroba a dodanie produktu?
Dodací termín je 8-12 týždňov. V závislosti na prevedení, farbe, príslušenstve a špeciálnych požiadavkách sa môže predĺžiť. Dodací termín môže ovplyvniť aktuálnu vyťaženosť výroby a inštalačných kapacít (na túto skutočnosť budete upozornený pri konzultácii a zameraní).
Koľko trvá montáž priemernej pergoly?
Montáž trvá cca 1 deň (záleží na veľkosti, prístupe k miestu montáže atď.).
Je možné vidieť všetky produkty, čo máte v e-shope, naživo?
Väčšinu produktov máme vystavených. Odporúčame si pred návštevou showroomu overiť, či sa zvolený produkt nachádza v danom showroome.
Platí sa zálohová platba hneď na mieste obhliadky?
Zálohová platba prebieha elektronicky.
Mám od vás cenovú ponuku, s ktorou súhlasím. Aký je ďalší postup?
Bude Vás kontaktovať obchodný manažér a dohodnete si obhliadku na mieste realizácie.
Môžem si pergolu namontovať sám?
Áno, ale výrazne to neodporúčame. Predovšetkým aj z dôvodu straty záručnej reklamácie.
Robíte aj vizualizácia produktov?
Áno, za poplatok na dotaz.
Môžem sa zastaviť v showroome pozrieť sa na produkty?
Áno, pre lepšiu komunikáciu odporúčame si schôdzku dohodnúť vopred.
Môžem sa v showroome zastaviť aj mimo otváracích hodín?
Iba po telefonickej dohode s obchodným manažérom.
Môže sa cena produktu zmeniť po objednaní kvôli nárastu cien materiálov?
Po podpise zmluvy a uhradení zálohy sa cena už zmeniť nemôže a je konečná.
Faktúra
Chcel/a by som si potvrdiť, že platba za zálohovú faktúru bola pripísaná na váš účet.
Akonáhle dorazí platba na náš účet, tak najneskôr do 3 pracovných dní vám príde automatická odpoveď, že platba v poriadku prebehla. Pokiaľ sa tak nestalo, tak sa prosím obráťte na obchodného manažéra, s ktorým ste celú objednávku riešili.
Akým spôsobom po montáži doplatím zvyšnú sumu objednávky?
Výška doplatku je uvedená v objednávke/zmluve o dielo, časť platobnej podmienky. Po montáži diela Vám bude zaslaná vyúčtovacia faktúra s odpočítanou zálohou. Doplatok sa hradí prevodným príkazom na účet, ktorý je uvedený na faktúre s príslušným variabilným symbolom.
Čo mám robiť, keď som zaplatil vyúčtovaciu faktúru a neprišla mi do 3 dní automatická odpoveď, že ste úhradu prijali?
V prvom rade si skúste skontrolovať nevyžiadanú poštu/spam vo svojom e-maile. Pokiaľ sa Vám notifikačný e-mail nepodarí dohľadať, obráťte sa na fakturačné oddelenie. Kontaktné údaje nájdete na vyúčtovacej faktúre.
Po montáži a prevzatí diela mi neprišla vyúčtovacia faktúra do e-mailu. Na koho sa mám obrátiť?
Keď Vám do 7 dní od termínu montáže nepríde vyúčtovacia faktúra do e-mailu, skontrolujte si nevyžiadanú poštu/spam. V prípade, že sa Vám faktúru nepodarí dohľadať, obráťte sa na fakturačné oddelenie. Kontaktné údaje nájdete na zálohovej faktúre.
V e-maile nemôžem dohľadať daňový doklad k prijatej zálohe, ktorý potrebujem do účtovníctva. Môžete mi ho zaslať ešte raz?
V prvom rade si skúste skontrolovať nevyžiadanú poštu/spam vo svojom e-maile. Pokiaľ sa Vám notifikačný e-mail nepodarí dohľadať, obráťte sa na fakturačné oddelenie. Kontaktné údaje nájdete na zálohovej faktúre. Po dohode Vám fakturantka doklad opätovne zašle.
Bola mi na úhradu zaslaná zálohová faktúra, ale fakturovanú sumu nemôžem uhradiť celú naraz. Mám nastavený nižší limit pre platby na bankovom účte, než je výška zálohy. Čo mám urobiť?
Pokiaľ Vám denný limit nedovoľuje zaslať celú výšku zálohy, môžete uhradiť danú sumu vo viacerých prevodných príkazoch. Pri opakovanej platbe prosím uvádzajte rovnaké číslo variabilného symbolu, aby bolo možné v systéme spárovať prichádzajúcu sumu s Vašou zálohovou faktúrou. Notifikačný e-mail o prijatí zálohy na náš bankový účet Vám príde až po uhradení celej zálohy. V prílohe e-mailu budete mať zároveň všetky daňové doklady k prijatým zálohovým platbám.
Je možné zmeniť fakturačné údaje z fyzickej osoby na právnickú osobu/firmu, keď som podpísal objednávku/zmluvu o dielo?
V prípade zmeny fakturačnej adresy v objednávke/zmluve o dielo, pri ktorej ešte nebola uhradená záloha, sa obráťte na svojho obchodného manažéra. Ak však už došlo k platbe faktúry, nie je možné vykonať zmenu fakturačných údajov.
Reklamácia/Servis
Nefunguje mi produkt od vašej spoločnosti. Ako mám postupovať?
Zašlite svoju požiadavku na emailovú adresu servis@sunsystem.sk. V tejto požiadavke prosím uveďte svoje kontaktné údaje, miesto realizácie, doplňte číslo faktúry a popis závady s fotografiami alebo videozáznamom.
Robíte aj pozáručný servis?
Áno, ale len na produkty, ktoré sme namontovali.
Aká je cena servisu?
Cenu servisu vám kolegyňa oznámi podľa popisu závady.
Za ako dlho prídete?
Snažíme sa nájsť čo najkratší termín podľa plánovaných ciest technikov.
Môžem nahlásiť servis po telefóne?
NIE - servis nahlásený po telefóne sa môže stratiť, najlepšie je poslať email.
Kontaktné údaje
SUN SYSTEM SR, S.R.O.
Komenského 45
909 01, Skalica
IČO: 36532363
DIČ: 2020148163
Všetky schôdzky je nutné vopred dohovoriť !
TELEFÓN
INFOLINKA
DOPYTY
Nájsť predajné miesto
Pred návštevou showroomu si vopred dohodnite schôdzku.
Budete tak mať istotu, že sa vám budeme môcť naplno venovať.
Pokiaľ niektorý z obchodníkov neberie telefón, je najskôr na zameranie a čo najskôr sa vám ozve.
Veselí nad Moravou - Milokošt
698 01 Veselí nad Moravou
Česká republika