Prípravár/ka a koordinátor/ka realizácií
Ponúkame:
- základný nástupný plat 1000 €
- príspevky na kurzy a školenia vhodné na ďalšie pracovné uplatnenie
- možnosť profesijného rastu
Požadujeme:
- užívateľská znalosť práce s počítačom (MS Word, MS Excel, a i.)
- výhodou znalosť práce s Google suite (predtým Google apps - Gmail, kalendár, disk, a i.)
- výhodou znalosť práce s CRM a ERM systémy (Pohoda, Helios, Raynet, a i.)
- zodpovednosť, starostlivosť, samostatnosť a dobré organizačné schopnosti
- ak nepoznáte aplikácie Google suite (predtým Google apps) alebo CRM či ERM systémy, tak vám radi pomôžeme so zaučením, prípadne vás prevedieme interným školením alebo školením u našich poskytovateľov týchto služieb.
- Výhodou je znalosť anglického jazyka (ale nie je podmienkou)
Náplň práce:
Náplňou práce je príprava podkladov pre úspešnú realizáciu objednávok našich zákazníkov (zmluvné dokumenty, objednávky, dostupnosť tovaru, dodacie listy, nákresy, technické výkresy, poznámky, fotografie, atď.) V komunikácii s interným tímom obchodných manažérov a ďalších pracovníkov v administratíve. Ďalej na tejto pozícii budete vykonávať reportovanie prehľadov pre vedenie spoločnosti z jednotlivých zákaziek, komunikovať s obchodnými manažérmi, komunikovať so zákazníkmi o priebehu projektu. Na záver k tomu patrí rôzna administratívna činnosť (kontrola a účtovanie dodatočných nákladov, kontrola pohľadávok, dotazník spokojnosti našich zákazníkov).
Miesto výkonu práce:
SNP 20, Skalica
Nástup: ihneď
Kontakt:
Emailom: lukas@sunsystem.cz