Do nášho super tímu radi privítame ďalších dvoch kolegov – referenta nákupu s nemčinou a referenta nákupu s angličtinou.

REFERENT NÁKUPU S NEMČINOU ALEBO ANGLIČTINOU

Miesto výkonu práce: ČR, Ostrožská 220, Veselí nad Moravou

Ponúkame:

  • Základný nástupný plat 750 €
  • Po zapracovaní platové ohodnotenie 1000 € - 1200 €
  • Príspevok na nový služobný telefón
  • Služobný neobmedzený paušál od O2
  • Príspevok na stravenkový paušál
  • Príspevky na doučovanie cudzieho jazyka
  • Príspevky na kurzy a školenie vhodné pre ďalšie pracovné uplatnenie
  • Možnosť pracovného rastu

Požadujeme:

  • Výbornú znalosť nemeckého jazyka/anglického jazyka
  • Užívateľskú znalosť práce s počítačom (MS Word, MS Excel a iné)
  • Výhodou je znalosť práce s Google suite (predtým Google apps – Gmail, kalendár, disk a iné)
  • Výhodou je znalosť práce s CRM a ERM systémami (Soft-4-Sale, Pohoda, Helios, Raynet a iné)
  • Zodpovednosť, dôkladnosť a samostatnosť
  • Pokiaľ nepoznáte aplikácie Google suite (predtým Google apps) alebo CRM, či ERM systémy, tak Vám radi pomôžeme so zaučením, prípadne Vás prevedieme interným školením alebo školením u našich poskytovateľov týchto služieb.

Náplň práce:

Náplňou práce je objednávanie tovaru u zahraničných, ale aj tuzemských dodávateľov podľa podkladov nášho obchodného tímu a jednotlivých obchodných manažérov (vy len preposielate formuláre od nás k naším skvelým dodávateľom, nevypĺňate a nekontrolujete podklady). Po prijatí odpovede prekladáte a preposielate podklady späť k obchodným manažérom, ktorí vykonajú kontrolu. Následne prebieha potvrdenie objednávky, zadanie do systému, objednanie prepravy a ďalšie kroky, ktoré Vás naučíme. Ďalej budete spracovávať objednávky pre našich veľkoobchodných partnerov a riadiť s nimi všetku komunikáciu. Súčasťou Vašej práce je neustála komunikácia s naším tímom a našimi dodávateľmi, nakoľko máme veľa dotazov, aby sme nič nepodcenili a každý projekt dopadol dobre. Ročne sa zúčastníte niekoľko školení a zahraničných ciest do týchto destinácií. Na záver na tejto pozícii budete vykonávať drobnú administratívnu činnosť (rôzne typy výkazov pre štátne orgány, komunikácia s účtovníčkou a ďalšími kolegami a iné).

Kontakt:

Svoje životopisy posielajte na email: lukas@sunsystem.cz

Nástup: ihneď

S výberom Vám ochotne poradíme

ZÁKAZNÍCKE CENTRUM

Neváhajte sa nás na čokoľvek opýtať, popr. nám zanechajte kontakt a my sa Vám ozveme.

Infolinka

0800 150 180

E-mail

dopyt@sunsystem.sk
NÁJSŤ PREDAJNÉ MIESTO

NEZÁVÄZNÝ DOPYT / DOTAZ